بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
گروه بندی قطعات
    فیلترها
    زبان
    جستجو

    تویوتا کمری ۲۰۲۱

    پنجشنبه, 20 آذر,1399

     

    تویوتا کمری»، به عنوان یکی از مطرح‌ترین برند‌های فعال در مجموعه تویوتا است که از سال ۱۹۸۲ تا کنون مدل‌ها و کلاس‌های مختلف آن به بازار‌های مختلف صادر شده اند. در کشورمان نیز با توجه به سابقه حضور؛ مخاطب آشنایی کامل با مدل اکس وی ۳۰ که در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ تولید شده و همچنین اکس وی ۴۰ که از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ تولید شده؛ دارد. اکس وی ۵۰ نیز که مدل‌های آن از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ روی خط تولید تویوتا قرار داشت؛ به میزان محدودتری در بازار ایران یافت می‌شوند.

    به تازگی تصاویری از فیس لیفت جدید کمری برای بازار اروپا منتشر شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

    «تویوتا کمری»، به عنوان یکی از محبوب‌ترین سدان‌های جهان، اکنون وارد فیس لیفت جدیدی در سال ۲۰۲۱ شده است. این خودرو به روزرسانی ظاهری و داخلی را تجربه کرده، اما مشخصات فنی آن بدون تغییر مانده است. کمری هیبرید در نسخه فیس‌لیفت از ظاهر جدیدی برخوردار شده است که شامل فرم متفاوت سپر و جلوپنجره و قسمت ورودی هوا در زیر سپر می‌شود.

     

    تیغه‌های قسمت زیرین سپر اکنون تا قسمت کناری سپر گسترش یافته اند تا ظاهر دینامیک و اسپرت‌تری را به تویوتا کمری هیبرید فیس‌لیفت هدیه دهند. این تیغه‌ها با رنگ تیره یا خاکستری قابل سفارش هستند.

    افزون بر موارد یادشده، رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی خودرو با ظاهر متفاوتی طراحی شده اند و پوشش چراغ‌های ال ای دی عقب رنگ جدیدی دارد. تویوتا برای بدنه کمری هیبرید فیس لیفت ۲۰۲۱ نیز، رنگ خاکستری جدیدی را درنظر گرفته است. افزون بر طراحی ظاهری، در کابین خودرو نیز تغییرات چشمگیری صورت گرفته است.

    نظر خود را درج نمایید
    banner