بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
گروه بندی قطعات
    فیلترها
    زبان
    جستجو

    فیس لیفت رکستون ۲۰۲۱ + مشخصات فنی

    پنجشنبه, 20 آذر,1399

     

    سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ به تازگی و زودتر از آنچه انتظار داشتیم رسما معرفی شد؛ مدل جدید شاسی بلند لوکس کمپانی با اعمال تغییرات فنی، ظاهری و طویل‌تر شدن لیست امکانات به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به احتمال آزاد سازی واردات خودرو، این احتمال وجود دارد که شاید این خودرو به زودی در خیابان‌های کشورمان جولان دهد.

    شرکت سانگ یانگ کره جنوبی از حدود سال ۸۴ وارد کشورمان شد. این کمپانی در ابتدا موفق چشم‌گیری به دست نیاورد، اما بعد از اینکه شرکت رامک خودرو مدل ۲۰۱۸ رکستون را با ظاهری جدید و امکانات بیشتر در ایران معرفی کرد، به تعداد طرفداران این خودروساز در ایران اضافه شد. در حال حاضر، سانگ‌یانگ رکستون یکی از شاسی بلندهای گران‌ قیمت بازار خودروی ایران محسوب می‌شود.

    نسل فعلی سانگ یانگ رکستون از سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی خطوط تولید کمپانی قرار گرفته است و مدل ۲۰۲۱ آن هم دومین فیس‌لیفت نسل فعلی محسوب می‌شود که تغییرات بوجود آمده در آن، نسبت به فیس‌لیفت قبلی بیشتر و محسوس‌تر هستند.

    معرفی مشخصات فنی فیس‌لیفت سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱

    جلوپنجره بزرگ‌تر با تزئیات کرومی برجسته اطراف، چراغ‌های LED جلو کاملا جدید، مه‌شکن‌های LED، سپرها‌ی جلو اسپرت‌تر از جمله تغییرات ظاهری این خودرو در نمای جلویی است. در نمای پشتی هم الگوی چراغ‌های اصلی بهتر شده و با یک نوار براق کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند.

    در فضای داخل کابین؛ تلاش سانگ یانگ بر بهبود کیفیت مواد متمرکز بوده است. فرمان ۴ پره‌ای جدید، سوکت برق ۱۲ ولت و دو پورت USB برای ردیف دوم و بهبود طراحی صندلی‌ها به‌ویژه در ردیف دوم و سوم از جمله ویژگی‌های جدید محسوب می‌شود.

    همچنین، کیلومتر شمار تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی (به جای نسخه نمونه قبلی که شمارنده سرعت و دور موتور آنالوک و نمایشگر ۷ اینچی داشت) در کنار فرمان و دسته دنده کاملا جدید، از جمله تغییراتی هستند که به چشم می‌خورند. اما نمایشگر سیستم اطلاعات ‌سرگرمی بدون تغییر بوده و همانند قبل ابعاد ۹.۲ اینچی دارد.

    گفتنی است، در قسمت ایمنی امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین پارک با نشانگرهای فعال، فرمان برقی جدید، کروز کنترل تطبیقی هوشمند، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، ترمز اضطراری، سنسورهای برخورد از جلو و عقب برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

    نظر خود را درج نمایید
    banner